لوازم یدکی پراید
گروه تولیدی افراپارت با تولید و عرضه لوازم یدکی خودرو، انواع شلنگ پراید ، نوار لچکی پراید و انواع نوار آببندی و لاستیکی پراید را برای هموطنان عزیز مهیا کرده است.
شلنگ خودرو
در تمام خودروها 4 شلنگ اصلی برای آب رادیاتور وجود دارد که شامل شلنگ بالایی و پایینی رادیاتور و شنلگهای ورودی و خروجی رادیاتور بخاری میباشند.
شیلنگ رادیاتور از یک سو به موتور و از سوی دیگر به رادیاتور خودرو متصل است. شیلنگ رادیاتور مجرایی لوله مانند است که آب یا مایع خنککننده را که از موتور خودرو خارج میشود، به سمت رادیاتور هدایت میکند.
نوار لاستیکی خودرو
از لاستیک ها در قسمتهای مختلف خودرو استفاده می شود. نوارهای خودرو به عنوان آبگیر و درزگیر مورد استفاده هستند و عایق صوت ، مانع گرد و خاک و نیز جاذب ضربات نیز می باشند.
لذا در قسمت های مختلف خودرو مانند نوار آبرو کنار سقف، درزگیر ، نوار دور شیشه ،نوار دور صندوق عقب ، نوار آبگیر داخلی و بیرونی و … مورد استفاده هستند.
در فصل زمستان با یخ زدن آب اطراف نوارهای لاستیکی و انبساط و انقباض های پی در پی ، نوارها ممکن است دچار دفرمگی شوند. و به مرور باعث نفوذ آب در داخل خودرو شوند.
اگر جنس نوارهای آبگیر از مواد مرغوب باشد کمتر به این مشکلات دچار میشود. و عمر قطعات داخلی خودرو هم افزایش می یابد.
یک نوار باکیفیت در شرایط آب و هوایی مختلف و درجات گرما و سرمای زیاد قادر به حفظ کیفیت می باشد.
این نوارها ، فضای داخلی خودروی شما را از سرما و گرما ، سروصدا و گردو خاک محافظت می کنند
شلنگ پراید:
شلنگ مستقیم فشار ضعیف پراید PS01-12-01
شلنگ مستقیم فشار ضعیف پراید PA01-12-00
شلنگ مکش فرمان هیدرولیک پراید کد ap5208269
شلنگ بخاری تیبا آب شماره 1 (راست بخاری پراید و تیبا ساینا انژکتوری)
شلنگ بخاری تیبا آب شماره 2 ( کج بخاری پراید و تیبا ساینا انژکتوری)
شیلنگ ورودی آب رادیاتور پراید (شلنگ بالا رادیاتور پراید)
شلنگ خروجی آب رادیاتور پراید ( شیلنگ پایین رادیاتور پراید ) یورو 4
نوار آبگیر پراید :
نوار آبگیر بیرونی عقب پراید
نوار لچکی عقب راست ( لچکی روی در) پراید
نوار لچکی عقب چپ ( لچکی روی در ) پراید
نوار شیشه عقب پراید قدیم
نوار دور شیشه عقب پراید جدید
نوار بالا سقف پراید 111 راست
نوار دور شیشه جلو پراید جدید (چهار ضلعی)
نوار بالای سقف پراید 141 راست
نوار بالای سقف پراید 141 چپ
نوار بالای سقف پراید صبا راست
زه پایین شیشه جلو پراید قدیم
زه پایین شیشه جلو پراید جدید
زه بغل شیشه پراید چپ
زه بغل شیشه پراید راست
زه بالا شیشه پراید سمت راست
زه بالای شیشه پراید چپ
نوار ماهوتی جلو پراید
نوار ماهوتی عقب چپ پراید
ویژگی های منحصر به فرد محصولات افراپارت شامل موارد زیر می باشد :
دارای استاندارد ISO TS
دارای استاندارد IATF
دارای گرید A ساپکو و سازه گستر
خرید آنلاین نوار آب بندی و شلنگ رادیاتور پراید :
خرید کردن به صورت حضوری در دنیای مدرن امروز پایان یافته و جایش را به خرید غیر حضوری و آنلاین داده است. اما نکته اینجاست که ما وقتی کالایی را به خوبی نمیشناسیم و نمیدانیم چه برند هایی برای قطعه ی مورد نظرمان هست، چگونه می توانیم انلاین خرید کنیم. مجموعه ی افراپارت برای راحتی شما عزیزان و سهولت در خرید، امکان مشاوره ی رایگان را نیز برای بررسی لوازم یدکی پراید و انواع شلنگ و نوار آب بندی پراید فراهم نموده است.
خرید نوار آببندی خودرو :
برای خرید لوازم یدکی پراید ، نوار آبگیر خودرو توجه به جنس باکیفیت و نیز قیمت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار اس
ما در گروه تولیدی بازرگانی افراپارت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه یعنی EPDM . بهترین محصول را برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده ایم
انواع شلنگ رادیاتور پراید و انواع زه لاستیکی پراید
انواع شلنگ رادیاتور پراید، شلنگ پایین رادیاتور پراید، شلنگ بخاری پراید و انواع نوار آببندی دور در پراید ، نوار دور شیشه پراید ، زه بالای سقف پراید ، نوار دور صندوق عقب پراید ، نوار ماهوتی پراید ، نوار جلو شیشه پراید و ..
قیمت شلنگ و نوار لاستیکی پراید :
برای خرید لوازم یدکی پراید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت میتوانید از 3 روش مراجعه به نمایندگی های افراپارت در سراسر ایران یا خرید از سایت افراپارت و یا سایت تک و یک استفاده کنید
پراید
پراید (به انگلیسی: Pride) خودرویی است که توسط شرکت کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد. تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچبک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد.
مدلهای اولیه پراید از خودروهای مزدا ۱۲۱ و فورد فستیوا گرفته شد و سپس توسط شرکت کیا موتورز با تغییراتی در کره جنوبی ساخته شد ولی به دلیل نبود ایمنی لازم نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد. پراید در ایران به دلیل پایین بودن هزینه ساخت و قطعات جانبی سالها پرفروشترین خودروی ایران بود اما با مقایسه فناوری خودروهای جدید با قیمت کمتر در کشورهای خارجی برای مثال مدلهای هیوندای اکسنت، شورلت آویو، فورد فیستا، تویوتا یاریس، هوندا فیت، کیا فورت و نیسان سنترا باعث انتقادات فراوانی به این خودرو در سالهای گذشته شدهاست. پس از سالها جدال بر سر این خودرو، تولید پراید در تیرماه ۱۳۹۹ متوقف شد
بنابر اعلام شرکت سایپا تولید مدلهای ۱۳۲، ۱۱۱ و ۱۳۱ بهترتیب در دی ۱۳۹۸، اردیبهشت ۱۳۹۹ و تیر ۱۳۹۹ متوقف شد و خودروهای تیبا، ساینا و کوییک جایگزین مدلهای پراید شد.
سفری
در سال ۱۳۷۹ سایپا تصمیم گرفت نسخهٔ استیشنی از پراید را تولید کند. پراید استیشن که سفری نامگرفته بود، نخستین تغییر ایجادشده بر روی پراید محسوب میشد. پراید سفری در بخش جلو کاملاً مشابه پراید معمولی بود و تنها در بخش عقب از چراغهای جدیدی بهره میبرد؛ اما علیرغم تبلیغات رسانهای گسترده برای این خودرو و همینطور برخورداری از صندوق بار جادار، به دلیل کم طرفدار بودن خودروهای استیشن در ایران، پراید سفری با استقبال سردی مواجه شده و تولید آن چند سال بعد و پس ساخت شمار اندکی متوقف شد.
سایپا ۱۱۱
سایپا ۱۱۱ در اصل مدل هاچبک سایپا ۱۳۲ است که از سال ۱۳۸۹ روانهٔ بازار شد. سایپا با راهاندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان مدل هاچبک پراید را با تغییرات اندکی در چراغهای جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب به روانهٔ بازار کرد. در ابتدای تولید برای این خودرو نام مروارید انتخاب شد که سپس به سایپا ۱۱۱ تغییر نام داد. این خودرو همانند دیگر انواع پراید به موتوری با حجم ۱۳۲۳ سیسی و توان ۶۲ اسببخار مجهز است. تولید این مدل در اوایل سال ۹۹ متوقف شد.
سایپا 131
در واقع همان پراید صبا است که طی پروژه X100 در سال ۱۳۸۹ پس از تغییر طراحی داشبورد و گرافیک جدید داخل چراغهای جلو و عقب و سپر جلو به این عدد سه رقمی تغییر نام داد. از امکانات برتر ۱۳۱ نسبت به پراید صبا میتوان به ۲ کیسه هوا، ترمز ضد قفل، فرمان هیدرولیک، تنظیم ارتفاع چراغ جلو و کریستالی شدن چراغها اشاره کرد.[۱۲] ارزانسازیهایی که بر روی این خودرو انجام شد (حذف سیستم صوتی، حذف لچکی روی ستونهای عقب) کمی عجیب به نظر میرسید و موج اعتراض مشتریان و رسانهها را در پی داشت. تولید این خودرو در مرداد ۱۳۹۹ متوقف شد
سایپا 132
پراید ۱۳۲ فیسلیفتی از پراید صبا است که در سال ۱۳۸۶ عرضه شد. این خودرو در حقیقت نسخه سدان پراید ۱۱۱ است. ۱۳۲ از لحاظ فنی مانند دیگر نسخههای پراید از همان موتور و گیربکس بهره میبرد. سپر و زههای همرنگ بدنه، چراغهای هالوژنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، کیسهٔ هوا برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی سی دی خور با قابلیت پشتیبانی از USB، فرمان هیدرولیک، قفل مرکزی، ایموبلایزر (سیستم ضد سرقت) و ترمز ABS از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو (در نمونه کامل) میباشند.[۱۶] تولید این خودرو در اواخر سال ۹۸ متوقف شد
سایپا 141
پراید ۱۴۱ در واقع مدل لیفتبک سایپا ۱۳۱ یا در واقع همان سایپا صبا است. این تغییر در طراحی در دورانی انجام گرفت که بازار خودروی ایران از نظر تنوع مدلهای عرضه شده بسیار فقیر بود و ساپیا نیز تبلیغات بسیاری در زمینه ۱۴۱ به راه انداخت.[۱۸] با وجود طرح متفاوت نسبت به مدلهای سدان، بهدلیل استقبال پایین بازار این خودرو همواره نسبت به سایر پرایدها با قیمت پایینتر عرضه میشد تا بتواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. تولید این مدل در سال ۱۳۹۳ متوقف شدهاست.
سایپا ۱۴۱ در کشور ونزوئلا تحت نام تروپیال (پرنده ملی ونزوئلا) فروخته میشد. قرار بود این خودرو ۹۲ درصد بازار ونزوئلا را در دست بگیرد، اما این موضوع محقق نشد و در سال تنها حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو در ونزوئلا تولید میشد
سایپا 151
سایپا ۱۵۱ (سایپا کارا) نسخهٔ وانت پراید است. این وانت کوچک ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد. در این مدل به دلیل کاربری متفاوت نسبت به دیگر مدلها تغییراتی در فنربندی عقب و دیسکهای ترمز صورت گرفتهاست. در بهمن ۱۳۹۸، تولید یک مدل جدید از این خودرو با نام سایپا ۱۵۱ پلاس آغاز شد که تفاوتهای آن نسبت به سایپا ۱۵۱ معمولی در نمایشگر، کفپوش چرمی، آینهبغلهای برقی و راهنما دار خلاصه میشد
ایمنی
پراید بهمانند اکثر خودروهای ایرانی توسط هیچ مرکز معتبری مورد تست تصادف قرار نگرفته است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی پراید را رکورددار وسایل نقلیه در کشته شدن ایرانیان در سال ۹۲ عنوان کرد و افزود: «در سال گذشته متأسفانه ۲ هزار و ۴۵۴ نفر به دلیل وقوع تصادف خودروی پراید جان خود را از دست دادند که این مسئله باعث شد تا ۱۳٫۶ درصد از تصادفات منجر به مرگ به این خودرو اختصاص یابد.»
سلام
من جنس سفارش دادم و پولو پرداخت کردم
ولی الان نمیتونم از تو سایت سفارشمو ببینم
لطفا راهنمایی کنید
سلام روزتون بخیر. از قسمت حساب کاربری امکان پذیر هست. با تشکر از خرید شما.