ایران خودرو

لوازم یدکی پژو 207

لوازم یدکی پژو 207 افراپارت

لوازم یدکی پژو 207

مجموعه افراپارت با کادری مجرب در تهیه و توزیع لوازم یدکی و شلنگ پژو 207 با حذف واسطه ها و ارسال مستقیم قطعات خودرو از برترین تولید کنندگان و وارد کنندگان، این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهد که خرید شلنگ پژو 207 را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت کنند

این مجموعه با ارائه خدمت ضمانت و گارانتی کالا این پیام را به مشتری می رساند که ” فروش پایان یک معامله نیست، آغاز یک تعهد است.

فروشگاه افراپارت

افراپارت تولید و توزیع کننده شلنگ ونوار خودرو با بهترین کیفیت و دارای استانداردهای جهانی می باشد
انواع شلنگ و نوارجات خودروهای ایرانخودرو و سایپا با تضمین کیفیت و اصالت کالا در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید خریدی امن و بی دغدغه را تجربه کنید.

خرید کردن به صورت حضوری در دنیای مدرن امروز پایان یافته و جایش را به خرید غیر حضوری و آنلاین داده است. اما نکته اینجاست که ما وقتی کالایی را به خوبی نمیشناسیم و نمیدانیم چه برند هایی برای قطعه ی مورد نظرمان هست، چگونه می توانیم انلاین خرید کنیم. مجموعه ی افراپارت برای راحتی شما عزیزان و سهولت در خرید، امکان مشاوره ی رایگان را نیز برای بررسی لوازم یدکی پژو 207 و خرید شلنگ پژو 207 فراهم نموده است.

شلنگ پژو 207

در تمام خودروها 4 شلنگ اصلی برای آب رادیاتور وجود دارد که شامل شلنگ بالایی و پایینی رادیاتور و شنلگ‌های ورودی و خروجی رادیاتور بخاری می‌باشند.

شیلنگ رادیاتور از یک سو به موتور و از سوی دیگر به رادیاتور خودرو متصل است. شیلنگ رادیاتور مجرایی لوله مانند است که آب یا مایع خنک‌کننده را که از موتور خودرو خارج می‌شود، به سمت رادیاتور هدایت می‌کند

موتور خودرو عملکردی شبیه به قلب انسان دارد و اجزای دیگر آن شبیه به دیگر اجزای بدن است که برای کارکرد موتور باید در خدمت یکدیگرباشند. به طوری که اگر قطعه‌ای از ماشین خراب باشد و یا به درستی کار نکند موتورقادر به حرکت نخواهد بود.

 داخل خودرو انواع شلنگ‌ها ولوله‌هایی قرار داردکه مثل رگ برای خودرو می‌مانند با این تفاوت که هر کدام از آن‌ها کار به خصوصی را انجام می‌دهند.
بسته به نوع خودرو و قطعه‌ی مرتبط به آن خرید شلنگ یا لوله برای ماشین تفاوت دارد.

خرید شلنگ پژو 207 :

لوله خروجی آب به خنک کننده گیربکس اتومات

شلنگ ورودی اب رادیاتور به خنک کننده گیرکس اتوماتیک پژو 206

شلنگ ورودی آب پژو 

شلنگ خروجی آب با پیچ هواگیر

 

ویژگی های منحصر به فرد شلنگ  پژو 207 و سایر محصولات افراپارت شامل موارد زیر می باشد :

دارای استاندارد ISO TS 
دارای استاندارد IATF
دارای گرید  A ساپکو و سازه گستر
 
مورد تایید خودروساز
مورد استفاده در خط تولید

 

خرید شلنگ پژو 207 :

برای خرید شلنگ خودرو توجه به جنس باکیفیت و نیز قیمت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

ما در گروه تولیدی بازرگانی افراپارت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه یعنی NBR. بهترین محصول را برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید